Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Χτύπα καρδιά μου



Χτύπα καρδιά μου
***
Σταγόνες απ' τα χείλη σου
κρασί μου να κυλήσεις
Μες των χειλιών μου τη σχισμή
Τον πόθο να ποτίσεις

Αντάμα να είναι οι ματιές
Στο πάθος ανάμενες
Σε θέλω εγώ κι εσύ με θες
Οι πόρτες μας κλεισμένες

Εκεί στο πρώτο μας φιλί
Τα δάχτυλα πλεγμένα
Μες τα ξανθά σου τα μαλλιά
κι εσύ χάδι σε μένα

Να ψάχνω εγώ στο σώμα σου
Την ηδονή ν ανάψω
Κάθε της σκέψης φυλακή
Του πόνου να την κάψω

Μη βιάζεσαι αστέρι μου
δικός σου ο ουρανός μου
Τα κύτταρα μου η ψυχή
Κι ο κάθε στεναγμός μου

Αφέσου εκεί στο στόμα μου
Στα χείλη μου ζωή μου
Και γεύσου κάθε χρώμα μου
Με την αναπνοή μου

Και σαν βαρύνει ο έρωτας
Τη μέθη στην καρδιάς σου
Ψιθύρισε μου να κρυφτώ
Εκεί στ 'απόκρυφα σου

Εκεί το μέρος της καρδιάς
Κρασί μου να ποτίσω
Φιλί σε κάθε χτύπο της
Τη φλόγα σου να σβήσω

Αγκάλιασε με σφίξε με
Χτύπα καρδιά μου κι άλλο
Στη θάλασσα σου ρίξε με
Στο πάθος το μεγάλο

Ηρέμησε μη φοβηθείς
Του έρωτα τη μπόρα
Το χέρι κράτα μου μπορείς
Θαρρώ πως ήρθε η ώρα

Κάνε τα χείλη σου γραφή
Και στο κορμί μου γράψε
Στροφές από το ποίημα σου
Και κάθε ρίμα κάψε

Να μου χαρίσεις έρωτα
να με ξαναγεννήσεις
στου έρωτα τη μήτρα σου
σαν θα με φυλακίσεις

Καυτός ιδρώτας στο σατέν
τα δυο κορμιά λουσμένα
Θα ζωγραφίσει τη στιγμή
στο πάθος κερασμένα

Σε κάθε θε μου αναπνοή
η σάρκα σου σκιρτάει
σαν άτι άγριο λευκό
στα σύννεφα πετάει

Και σαν οι πέντε αισθήσεις μας
σαν μια ανταμώσουν
Και του έρωτα πια τα κλειδιά
για πάντα θα μας δώσουν

Εκεί στον έβδομο ουρανό
θα κοιμηθούμε φως μου
και θα 'χω θε μου αγκαλιά
την ομορφιά του κόσμου
***
30 Ιούλ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου