Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Θα 'ρθεις μαζί μου !!!



Θα 'ρθεις μαζί μου !!!
***
Πόσα να γράψω να γευτείς
Στο στόμα σου τα χείλη
Ν' αγγίξεις να ονειρευτείς
Φιλί γλυκό το δείλι

Στου έρωτα τις γειτονιές
Να νοιώσεις τ άγγιγμα μου
Πόσα να γράψω μάτια μου
Που σκίζεται η καρδιά μου

Πόσα τα ποιήματα να πω
Τους στίχους τις στροφές μου
Τα ρίματα του σ αγαπώ
Τις χίλιες τις φορές μου

Ποια μουσική να ακουστεί
Να μοιάζει στην καρδιά μου
Που οδύρεται κάθε στιγμή
Να 'ρθεις λέει κοντά μου

Πόσα να γράψω ουρανέ
Να φτάσουν στο θεό μου
Σαν προσευχή μου να γραφτεί
Στον πόνο το δικό μου

Και σαν τον δουν οι άγγελοι
Να κλάψουν να δακρύσουν
Να τρέξουν να 'ρθουν να με βρουν
Να με παρηγορήσουν

Πόσα τραγούδια να σου πω
που γράψανε οι ανθρώποι
δεν μου γεμίζουν σ αγαπώ
δεν μείνανε άλλοι τρόποι

Μονάχα ένας μάτια μου
Ναι! να βρεθώ μπροστά σου
μες τη ματιά σου να κρυφτώ
ν αγγίξω την καρδιά σου

Κι αν δώσει η μοίρα και γραφτεί
στο χέρι μας γραμμή μας
πως θ ανταμώσουμε τα δυο
στο χρόνο της ζωής μας

Θα απλώσω όλη μάτια μου
την της καρδιάς μου αγάπη
να μπει μες την καρδούλα σου
να κλέψει όλο το δάκρυ

Μετά θ ανοίξω αγκαλιά
σαν ουρανός θα γίνω
και από το φως σου αστέρι μου
αιώνια θα πίνω

Θα πλέξω χέρια στα μαλλιά
τις νύχτες που κοιμάσαι
να σου χαϊδεύω την καρδιά
τον κόσμο μη φοβάσαι

Να σε κρατάω αγκαλιά
ήσυχη να κοιμάσαι
γλυκό μου αγκάθι στην καρδιά
αυτό να το θυμάσαι

*******************
Πως σ αγαπώ όσο μ αγαπάς
Γι' αυτό μη μου λυπάσαι !!

*******************

Αν ο παράδεισος είναι τόσο όμορφος
όσο το χαμόγελο σου ..
θα δώσω τα πάντα για να τον κερδίσω ..


*******************
Με ένα όρο
Θα 'ρθεις μαζί μου !!!***
16 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου