Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Όταν είμαι έτσι

Όταν είμαι έτσι


Όταν είμαι έτσι,
αλαφιασμένος
από μια πραγματικότητα
που τεμαχίζει τον χρόνο
και τον πουλά
στα παγκάκια του πάρκου,
γέρνω
προς την μεριά των ποιημάτων.
Ακουμπάω το μυαλό μου
στο παράλογο υφάδι των λέξεων,
που αποκτούν νοήματα
περισσότερα από αυτά
που μπορεί να βάλει ο νους.
Όταν είμαι έτσι, χάνομαι
στο ανύπαρκτο σύμπαν μιας πρότασης
μιας παραγράφου για το τίποτα που λέει τα πάντα
και ψάχνω το τίποτα για να βρω τα πάντα.
Όταν είμαι έτσι,
 γεμίζω
το χώρο με νομίσματα λέξεων
που κατρακυλούν χωρίς θόρυβο την κοιλάδα
του ανατολικού ημισφαιρίου
ψάχνοντας διέξοδο
από την τρέλα των συνάψεων
Όταν είμαι έτσι, ακουμπάω
στο βελούδινο μοιρολόι του χρόνου
που η ποίηση ψάχνει,
και ερευνά την μορφή του.
Κερεντζής Λάμπρος 

πίνακας:  http://leoetbambou.over-blog.com/25-categorie-11958115.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου