Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Πιο πάνω απ τη ζωή μου. ..Ποίηση Γιάννης Παππάς ..



Πιο πάνω απ τη ζωή μου
***
Ψυχή μου ανοιξοστόλιστη
τριαντάφυλλο μου αγάπη
Σ αντάμωσα κάποια στιγμή
και μου 'διωξες το δάκρυ

Σκόρπησες άρωμα ζωής
νίκησες κάθε πόνο
Κέρασες δάκρυ της ψυχής
άλλαξες κάθε νόμο

Ψυχή μου μοιάζω σήμερα
δοχείο γεμισμένο
Μ αγάπη δίχως σύνορα
κι εσένα περιμένω

Να σου χαρίσω όσο ζω
ότι εγώ θα έχω
Μαζί σου να το μοιραστώ
εγώ να σε προσέχω

Ψυχή μου αστέρι τ ουρανού
δώρο της προσευχής μου
Χάρη για μένα του θεού
ανάσα της ζωής μου

Τάμα θα κάνω σήμερα
αιώνια αγάπη
ποτέ ξανά στα εφήμερα
μακριά μας πια το δάκρυ

Ψυχή μου σε ζωγράφισα
γυμνή σαν φως αστέρι
έτσι όπως σ αγάπησα
σαν μου 'πιασες το χέρι

Σαν ζέστανες αγάπη μου
το χέρι της ψυχής μου
σαν βρήκες πια την άκρη μου
στους δρόμους της ζωής μου

Φτιάξανε οι άνθρωποι θεό
να μοιάζει με τον τρόμο
μ αυτός στολίζει σ αγαπώ
κάθε δικό του νόμο

Κι έπιασε μέρα στόλισε
για μένα στη ζωή μου
Τα μάτια σου μου δώρισε
και σ' έταξε δική μου

Μια λέξη μόνο ευχαριστώ
να πω θέλω ψυχή μου
που μου τυχε να σ αγαπώ
που έγινες πνοή μου

Μια λέξη μόνο σ αγαπώ
πιο πάνω απ' τη ζωή μου !!!
***
3 Ιαν 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου