Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

♥Mωρό μου ♥ .. ♥ My baby ♥



Μωρό μου
***
Δε γράφω πια λευκό χαρτί
Μελάνι μες την πένα
Δε γράφω πια αγάπη μου
Τα λόγια στολισμένα

Παίρνει η καρδιά μου την ψυχή
Και σιγοψιθυρίζει
Τους στίχους μου κάθε στιγμή
Στο δάκρυ μου ποτίζει

Τα χείλη αφήνουν το λυγμό
Στο ποίημα μουσική του
Κι εγώ σου γράφω σ αγαπώ
Στις λέξεις της στροφής του

Βρέχει ο χειμώνας παγωνιά
Κι αγγίζει το κορμί μου
Βρέχει η ψυχή μου στην ματιά
Χαράζει την μορφή μου

Σβήνει ο ήλιος μακριά
Όταν δε σε χορταίνω
Σε ήλιο και σε συννεφιά
Τη θλίψη μου υφαίνω

Κυλά στα μάτια σου φωτιά
Το δάκρυ σου για μένα
Μαχαίρι μπαίνει στην καρδιά
Τα μάτια σου βρεγμένα

Λεπτά είναι χρόνος θα διαβεί
Τις ώρες θα νικήσει
Και θα 'ρθει η ώρα που η ζωή
Μαζί θα μας θωρρήσει

Θα 'ρθει η ώρα μάτια μου
Ψυχή μου ομορφιά μου
Που θ ακουμπήσει ο χτύπος σου
Τον χτύπο της καρδιάς μου

Θα βρουν τα δάχτυλα ζεστά
Τα χέρια σου να μπούνε
Με λόγια αγάπης τρυφερά
Παράπονα να πούνε

Στα χείλη σου τα χείλη μου
Θε να κρυφτούν για πάντα
Ψυχής μου εσύ στολίδι μου
Χαράς μου εσύ αβάντα

Μη μου δακρύζεις όχι μη
Μη μου στεναχωριέσαι
για το δικό μου στεναγμό
μην κλαις μη μου χαλιέσαι

Κι απόψε ένα σου μιλώ
το 'πα και στο θεό μου
πιο πάνω απ' όλα σ αγαπώ
από κάθε τι δικό μου

Αγάπη μου ..Μωρό μου !!!!
***
24/2/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

(Αφιερωμένο .σε σενα
μωρό μου
και σε οσους
η αγάπη και ο έρωτας
τους κανει ξανά παιδιά ...!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου