Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Τα δυο μάτια σου γυρεύω



Τα δυο μάτια σου γυρεύω
***
Κλέβω λίγο απ’ το χρυσό σου
Κρυφά εκεί απ’ τ’ όνειρο σου
λίγο κόκκινο απ’ το αίμα
την ψυχή μου κάνω πένα

Γράφω χθες πώς σ αγαπάω
Σήμερα πια σε λατρεύω
τώρα το άπειρο κοιτάω
Τα δυο μάτια σου γυρεύω

Στόλισα ήλιο ανθισμένο
ρόδα κόκκινα κι αστέρια
κι έγραψα πως σε προσμένω
Να ‘ρθεις μες τα δυο μου χέρια

Φύσηξε άνεμος του κόσμου
Σκόρπισε άνθη μου και σκέψεις
σ έχω όμως κρατήσει φως μου
στης αγάπης μου τις λέξεις

Χώμα κάνω την καρδιά μου
για νερό τα σ αγαπώ μου
Σπόρο βάζω την φωτιά μου
Κρύβω εκεί το θησαυρό μου

Να ‘ρθει η άνοιξη στο στόμα
να φυτρώσει μες το πάθος
στης αγάπης μας το χώμα
Του ερωτά μας πια το άνθος

Τριαντάφυλλο φιλί μου
Κόκκινο σαν το κρασί σου
Που μεθάει τη ζωή μου
Πια ν’ ανθίσει στην πνοή σου

Κάθε που εσύ θα σκύβεις
Στο φιλί μου να μου δώσεις
Ότι στην αγάπη κρύβεις
Κάθε πόνο να σκοτώσεις

Να γεμίζει ευωδία
Κάθε άκρη της ψυχής μου
Να αγγίζει η ευτυχία
Κάθε μέρα της ζωής μου

Κι αν ο κόσμος έχει νόμους
Κι αν η μοίρα έχει γράψει
Εμείς στους δικούς μας δρόμους
Όλα τα ‘χουμε ξεγράψει

Κλέβω λίγο πάλι θε μου
Ευωδιά απ’ το λαιμό σου
Σ αγαπώ ψιθύρισε μου
Με τον τρόπο τον δικό σου

Χέρια μες την αγκαλιά σου
Στο κορμί μου εσύ φιλιά
Ψίθυρους απ’ την μιλιά σου
Και σταμάτησε η καρδιά

Ήλιος λάμπει στο σκοτάδι
Τ’ όμορφο γυμνό σου σώμα
Και στου φεγγαριού το χάδι
Μοιάζει το δικό σου στόμα

Γεύση του έρωτα το μέλι
Μες τα χείλη το φιλί σου
Κι Αφροδίτη περιμένει
Να με κλείσει φυλακή σου

Φως αγάπη μου ομορφιά μου
Κάθε λέξη μες τα χείλη
Σώμα μου δε ζει καρδιά μου
Αν κοντά σου πια δε μείνει

Δάκρυ της ψυχής μου έγνοια
Λατρεμένη μου θωριά
Λάγνα χείλη μου μελένια
Σ έχω μέσα στην καρδιά
***
19/2/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου